Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro Vás není to pravé a chcete ho vrátit ve 14-ti denní lhůtě?

V případě , že jste spotřebitel , máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č.89/2012 sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14-ti kalendářních dnů od data převzetí zboží.

Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

Obchod-as

areál pneuservisu

Frýdlantská 2166

738 01 Frýdek Místek
 

Vrácené zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během dopravy. Nelepte prosím žádné štítky např. adresní na originální krabici výrobku, aby nedošlo k poškození originálního obalu. Prosíme uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Zboží neposílejte na dobírku v takovém případě nebývá zboží na místě převzato. V odstoupením od smlouvy uveďte prosím platební způsob, jak Vám mají být vráceny peníze. Při platbě převodem, uveďte číslo účtu. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží (kompletního) zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vrácené zboží nám již bylo odesláno).U vráceného zboží si zákazník řeší zpětnou dopravu na vlastní náklady. 

Reklamace zboží

Reklamace probíhá následujícím způsobem:

Pokud zjistíte závadu na zboží, či rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, laskavě nás kontaktujte na reklamace@obchod-as.cz

 

Vadné zboží zašlete spolu s kopií faktury a s popisem vad zboží na adresu:

Obchod-as

areál pneuservisu

Frýdlantská 2166

738 01 Frýdek Místek
 

 

Při zaslání zboží poštou je nutné přiložit dokument (papír), který musí obsahovat tyto údaje:

Jméno a adresu odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek zakoupen a popis závady. Doručením vadného zboží je zahájeno reklamační řízení, jehož maximální trvání je 30 dní. Po kladném posouzení reklamace, Vám bude do 30-ti dní zboží vyměněno, případně Vám budou na bankovní účet, nebo kartu vráceny peníze. Opravené či vyměněné zboží Vám bude na naše náklady zasláno zpět nejpozději do 30-ti dnů ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované zboží od Vás obdržíme ). Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu. Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět se stanoviskem našeho pracovníka, který reklamaci vyřizoval. Našim cílem je spokojený zákazník, který se k nám bude vracet, proto je v našem zájmu Vám v případě jakékoliv reklamace vyjít vstříc. 

 

Pre slovenských zákazníkov

Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote

Ako postupovať, keď zakúpený tovar pre Vás nie je to pravé a chcete ho vrátiť v 14-dňovej lehote?

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa § 1829 občianskeho zákonníka (zákon č.89 / 2012 zb.) Právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14-tich kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.

Svoje právo na vrátenie tovaru môžete uplatniť aj písomne ​​a to odstúpením od zmluvy a zaslaním tovaru na adresu:

Obchod-as

areál pneuservisu

Frýdlantská 2166

738 01 Frýdek Místek

Česká republika

 

Vrátený tovar prosím dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Nelepte prosím žiadne štítky napr. Adresné na originálnej krabici výrobku, aby nedošlo k poškodeniu originálneho obalu. Prosíme uveďte tovar pokiaľ možno do pôvodného stavu, predídete tým možnému zníženiu vrátenej sumy o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu. Tovar neposielajte na dobierku v takomto prípade nebýva tovar na mieste prevzatý. V odstúpením od zmluvy uveďte prosím platobnej spôsob, ako Vám majú vrátené peniaze. Pri platbe prevodom, uveďte číslo účtu. Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14-tich dní od odstúpenia od zmluvy, nie však skôr než dôjde k doručenia vráteného tovaru (kompletného) späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne ako preukážete, že vrátený tovar nám už bolo odoslané). 

reklamácia tovaru

Reklamácia prebieha nasledujúcim spôsobom:

Ak zistíte závadu na tovare, či rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom, láskavo nás kontaktujte na reklamace@obchod-as.cz

 

Chybný tovar zašlite spolu s kópiou faktúry a s popisom chýb tovaru na adresu:

Obchod-as

areál pneuservisu

Frýdlantská 2166

738 01 Frýdek Místek

Česká republika

 

Pri zaslaní tovaru poštou je nutné priložiť dokument (papier), ktorý musí obsahovať tieto údaje:

Meno a adresu odberateľa, kontakt, označenie výrobku, číslo faktúry, na ktorej bol výrobok zakúpený a popis závady. Doručením chybného tovaru je začaté reklamačné konanie, ktorého maximálna trvania je 30 dní. Po kladnom posúdenie reklamácie, Vám bude do 30-tich dní tovar vymenený, prípadne Vám na základe telefonického dohovoru budú na bankový účet vrátené peniaze. Opravený či vymenený tovar Vám bude na naše náklady zaslaný späť do 30-tich dní odo dňa začatia reklamačného konania (dňa, kedy reklamovaný tovar od Vás obdržíme). Reklamačné konanie končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. Vyhradzujeme si právo nahradiť vadný či neopraviteľný tovar iným s rovnakými parametrami. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť so stanoviskom nášho pracovníka, ktorý reklamáciu vybavoval. Našim cieľom je spokojný zákazník, ktorý sa k nám bude vracať, preto je v našom záujme Vám v prípade akejkoľvek reklamácie vyjsť v ústrety. 

Odeslat článek známému   Vytisknout